Key Account Manager - Açores [Portugal]


 

$ads={1}

Galp is an energy company committed to develop efficient and sustainable solutions in its operations and in the integrated offers provided to its clients. We create simple, flexible and competitive solutions for the energy and mobility needs of both industrial and individual consumers. Our portfolio includes multiple types of energy - from renewable electricity to natural gas and liquid fuels.

We contribute to the economic development of the 10 contries in which we operate and to the social progress of our host communities. We are, therefore, leaders in our sector in the main sustainability indexes worldwide. We are 4 geographies, 49 nationalities and more than 6.000 experiences waiting to be shared.

We are looking for people with strength, passion, determination and vision to be part of our growth. Will you accept the challenge?

Let´s Regenerate the Future Together!


Key Account Manager - Açores


Missão

Ao juntar-se à nossa equipa terá um papel fundamental na nossa organização, pois será o Key Account Manager (KAM) da nossa carteira de clientes de Business to Business (B2B) ou Business to Consumer (B2C) da GALP na Madeira.


Responsabilidades

  • Gestão e manutenção de portfólio de clientes em todos os segmentos de atividade do segmento B2B (Indústrias, Transportes, Instituições Públicas, Serviços, entre outros);
  • Prospecção de novos clientes;
  • Assessoria e preparação de ofertas comerciais multi-energia, de produtos e serviços;
  • Detecção de leads;
  • Promoção de X-Sell e Up-Sell de vendas;
  • Atuar enquanto consultor de energia dos clientes, identificando e concretizando novas oportunidades de negócio;
  • Prosecussão dos KPIs de vendas da área.

Pretendemos

  • Formação académica, preferencialmente nas áreas Técnica/Engenharia, Economia ou Gestão;
  • Experiência em funções similares e conhecimentos técnico-comerciais no domínio da energia, nomeadamente nas atividades comerciais e no conhecimento do portefólio de produtos e serviços energéticos (preferêncial);
  • Experiência profissional no setor energético, setor automóvel, distribuição e/ou marketing e vendas;
  • Cultura "centrada no cliente";
  • Pessoa curiosa e autodidata / proactiva;
  • Habilidade para procurar novos clientes;
  • Experiência em gestão de clientes e/ou de projetos no campo comercial;
  • Hábito em trabalhar por objetivos;
  • Autonomia e gosto por trabalhar em equipa;
  • Bom perfil digital e analítico e gosta de novas ferramentas digitais.

Diversity Commitment

At Galp, we promote equality of opportunity and treatment of people regardless of gender, age, religion or belief, different capabilities, sexual orientation, political ideology, race or ethnicity. We believe that diversity creates value and strengthens the Group´s relationships and culture.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال